Thursday, April 8, 2010

7 eleven~

I post this story at my facebook wall just now.. and i should share it here also.. kasi gembira2 urg ba kenen~ mana buli serius jak blogging rite? ok2~ cerita ni diadaptasi dari cerita expectant father (for the original article please visit http://www.laughsandjokes.com/ )



Ada 4 orang bakal bapa sedang menunggu bini durang di wad bersalin.. dijadikan cerita.. datang la nurse ni pegi tempat lelaki A

Nurse : tahniah.. ko mendapat anak kembar..
lelaki A : oh.. kebetulan saya bekerja di Twin Tower.. (dengan nada yg happy berabis)

jadi 1o minit kemudian.. datang lagi 2 nurse.. ni kali dia p tempat lelaki B.

Nurse : tahniah, anak ko kembar 3..
Lelaki B : Magik.. saya keja di syarikat 3 kuda ooo~~ (gembira juga nada dia ni)

10 minit berselang~ datang lagi 2 nurse... ni kali dia pegi tempat lelaki C

Nurse : tahniah.. anak ko baru jak beranak kembar 4..
Lelaki C : nda rugi saya keja di hotel 4 bintang~ tingu saya dapat anak kembar 4 lagi~~!! ( sambil lumpat2 kegembiraan c gaman ni)

tiba-tiba.. pingsan pulak c lelaki D ni~ selepas 20 minit.. lelaki 2 pun sedar trus deblang " saya takut bini saya beranak kembar 7.. abis saya keja di 7 eleven"

No comments:

Post a Comment